Tuesday, December 15, 2009

CERITA HARI INI

8.00am
A : hari ni aku tak nak makan la...(dalam hati berkata kata)

10.00am
A : nasi lemak telur rebus ni berapa ringgit (sambil jari lurus tunjuk pada bungkusan nasi lemak "laku" kat atas meja...

10.15am
A : (menyandar kat kosi..akibat kenyang makan nasi lemak dan milo panas)

1.00pm
A : jom B kita gi kantin..aku nak beli air la..haus betul hari ni,...(suggest A pada B yg sememangnya belum makan pagi lagi - A bawak duit hanya seringgit..utk tidak makan mende lain selain nak beli air mineral aje - tujuan nak DIET)

1.05pm lokasi : kantin
A : (alamak lauk sambal petai...patin masak lemak..ikan keli goreng - best giler nih!berkata2 dalam hati...A dah tak pandang botol air mineral)... B...KO BAWAK DUIT LEBIH TAK???

WTH!!!!! A @ AKU MAKAN LAGI...BILA LA AKU BOLEH PUASA NI!!!!!


6 comments:

hajarus said...

kihkihkih.... lawak la... xpe la jangan duet sangat xelok tuk kesihatan... hehehe...

sI tEDI said...

ekekekekeke...

bawak duit ciput je ek.. cukup2 beli air.. ekekekekeke...

nanti suruh B pun bawa duit cukup untuk makan die jek..
supaya ko x leh pinjam!

ekekekeke

Jijahh @ f.k said...

HIK .. HIK.. HIK ... TAK TAHAN GODAAN YERR..

mamai said...

kau kena quarantin diri masa rehat nie

pak long said...

salam...
makan tumpang boleh..
nanti minum ikut wayer..lain lak citernyer..
apapun moga ceria selalu..

illa said...

hihikk..lawak ler awk nie..ala nk makn, makan aja..hehe..malam xpayah ler makan..ok what..hehe take care!