Friday, December 4, 2009

TUT..TUT..TUT....


OFFLINE UTK 3 HARI.....


AKU KENA JALANKAN MISI MISI KHAS NIH!!


ooppss... terselak pulak kain aku nih... ni dah isi minyak dah...semua dah check ke? henjin dah panas?...ni tunggu aku nak buat akrobatik je ni..bismillah..




8 comments:

mamai said...

CTRM antau ker....dulu masa ada eagle boleh juga pergi free

suhaila-ab said...

mamai : aku yg terguling2 nak ikut...hikhikhik...

malasz said...

tu dia.........
juruterbang pertamo dr ganu..........
akan membuat aksi ekrobatik nyer
di angkasa terlepas/melepas.......
gasak kau lah k sue......

adiwarnatasya said...

Owahhh...
Terasa mcm nak terbang jer akak...
Nak terbang jauh2...;)

NaqeebLukhman said...

whoaaaaaaaaaaa tinggi tu heheheee

ayin jemin said...

hahaha
nak kemana tu kak?hehe

Ms AiReEn MoHd said...

oaakah sampai terselak kain nak cepat sgt la tu..kekekek ko pg lima ke babe?best nyer nanti apdet ekkk

Hezesuze said...

wah! ke lima ko ye...besh tu...huhu