Thursday, January 7, 2010

KISAH BERDARAH

Oleh kerana aku ni sibuk mengalahkan Najib...makanya macam nilah nasib page aku ni..kejap update kejap hanyut...so apa cer hari ni yep..memandangkan keadaan masalah dunia hari ni kurang sikit maka aku pun berkesempatan berkelakuan sumbangan cerita kat sini...KISAH BERDARAH...suspen jek bunyik..kisah benar....Pengunjung ke Pantai Port Dickson di gigit "sesuatu" didalam air....jom kita speku...apa kah binatang @ alien yg telah menggigit mamat ini...kaji jangan tak kaji...



Cerita tuan empunya badan kata nya buaya?..boya...boyo...
Jangan terpanjat pulak boya ada di pantai...buaya air masin ada didunia ini.."salties"...ganas makhluk ini..gugel sendiri kalau tak caya..
Mungkinkah ikan?..ikan yu..jerung...baracuda..ikan sembilang masak lemak?...
Mungkinkah alien?...predator? prudential?..ekh tu insuran...motip sebut insuran?-sebelum gi PD register kat prudential dulu...korang rasa apa dia?
"SEBELUM AKU NAK CIAOW...AKU NAK UCAPKAN TAKZIAH KEPADA RAKAN SEKERJA JUHAIRAH @ http://sayanghaziq.blogspot.com/ KEATAS PEMERGIAN SUAMINYA KERAHMATULLAH KERANA TERLIBAT DALAM KEMALANGAN JALAN RAYA PADA 6 JAN 2010..AL FATIHAH..SEMOGA ALLAH MENEMPATKAN DIKALANGAN ORANG2 YG BERIMAN..KEPADA JUE..TABAHLAH MENEMPUH HARI2 MENDATANG...SEGALA GALANYA DIATAS KETENTUAN YG MAHA ESA..."

ciaow dulu...jom speku pasal minatang tu kat komeng aku...

12 comments:

mamai said...

bukan binatang yang gigit tu tapi rasanya macam kena benda yang tajam ajer...arggh ngeri ler aku

|| NaFiRaa || said...

maik aih!! serius kaki ai.. huhuhuhu..

IRIS said...

Adoii laaa..

Apesal ngeri je tengok gambar nih.

Dee said...

erk..alamak..baru ingat nk gi pd..kena cancellah ni...

suhaila-ab said...

mamai : bro...binatang bro..pasal mende tu lari berenang...kalau bende tajam mesti dah ada jawapannya...

Syima Syaz said...

aduuiii gile aku ni suu...

NaqeebLukhman said...

seriau aku nengok.........

ikan jaws kot.......... kalau buaya betul2 ada kat situ.............

len kali tak mau pi lah sana huhuhuu

J@J@ / Bini The Rock said...

ishhh!! ni gambar nye ke???
sampai nampak urat2 & otot2 nye putus la weyy..ngeri seyyyy!!

aku rasa Ikan siakap 3 rasa kot..dia nak cuba rasa kaki manusia tu masam ke, manis ke..pedas...hahahhahah!!

**al fatihah juga utk kwn kau...moga dia tabah!

Hezesuze said...

aiyooo ngeri siut...
cam nk terbelah jek kaki dia tu..

weiiii PD tu area mana?? teluk kemang ke...blue lagoon ke??

adusss camni cancel arr nk pegi PD lagik...tkot! huhu

p/s al fatihah wat somi kwn ang tu..

CINTAMANISZ Lite said...

uii..mcm terpijak kaca aje. Maklum ler..kekadang kat tepi2 pantai ni..malam2 org dok mabuk2 tonggang botol pastu pecahkan pulak botol tu..

adiwarnatasya said...

Salam Kak...
Mak aii takut ngknyerr...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室