Thursday, August 27, 2009

KUIH OOO KUIH...

Sudah tiba musim buat taik gigi...hahahah pengotor....kuih raya....dah melimpah limpah....pilih saja apa mau....aku pun tak tentu arah jugak...tapi sabo aje la...aku ni bukan peminat kuih raya sangat...kat umh kat kg masih ada lagi kuih raya tahun lepas kut..hehehe....kurang laku utk dimakan....sebab musabab mungkin tak sedap...membazir aje...tapi thn ni...mungkin aku nak tukar citarasa....beli kuih dari handmade yg kita tau bila dia manufactured....hehhehe...berbanding beli yg murah2 kat tesco..maidin...giant...manufactured mungkin dah kat setahun lepas...baik aku makan aje kuih tahun lepas yg ada kat kg tu...
CHOCOLATE CHIP
SARANG SEMUT (SEMUT TAK DE TAU)
BISKUT CORNFLAKES
BISKUT NESTUM
CHOCOLATE ROSALINDA
BISKUT ALAMANDA
HAWAIIAN DELIGHT
MAKMUR KACANG
MAKMUR GAJUS
MAKMUR KURMA
CHOCOLATE DOUBLE
TART NENAS
TART BLUEBERRY
NESTUM DELIGHT
CHOCOLATE OAT
Hehehe...terliur la tuh.....kebanyakkannya aku dah rasa...rasanya rugi tak beli tahun ni...sebarang pertanyaan di suhaila.abubakar@ctrmac.com
Ciaow

10 comments:

MY HEART said...

mahal x?

hajarus said...

wah.. wah..wah... nampak sumernyer menarik... su awat tak letak tanda harga sekali...

ayin jemin said...

wawawa
kak sue, kuah raya d sana menarik la.mesti sedap2 tu..huhuh

NaqeebLukhman said...

errrk silap masuk kedai... aku nak beli budu ler huhuhuh

suhaila-ab said...

rep all : bukan tak nak letak harga..cuma itu bukan utk dijual...kalau korang berminat antar email korang kat aku..aku tolong belikan..ok??

ibu_arifa said...

sungguh tertarik dgn kesemua kuih2 tuh...sedap jer nampak nyer tuh..mmg terliur

farish sinclair said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa kueh rye

zino said...

nampak menarik semua kueh raya tu... kami pun biasa beli kueh tunjuk je... dulu mem memang rajin buat kueh ni..

CINTAMANISZ Lite said...

Hmm..akak wat biskut raya sendiri aje. Tp tak banyak ler..wat yg anak2 suka aje..4-5 jenis.

Yg lain tu beli kepek pisang, kepek bawang, peyek...

psst; hmm..pandai hang meniaga ye..Akak aje yg takde bakat bisnes ni..

Hezesuze said...

whoii nape xsertakan erge dia skali..nampak cam sedap je tuk da terliuh da ni...ekeke