Wednesday, September 2, 2009

SAPU SAWANG

Huh dah lama tak sapu sawang tebas lalang nih!!!!Tuan rumah bercuti update bukan kerana H1N1 okay!!!!dah lama tak bertenggek kat umh sendiri..umh kengkawan pun tak sempat jenguk...korang buka pose makan apa hari ni???? Petang td aku teringin buat mende nih...


Jeng jeng!!!!sama tak macam kat Pizza Hut???!!!!

CHEEZYY CRUNCHY MEAT SPAGETTI

Tapi ni aku buat sendiri jek kat umh.....meh jemput makan....

nak resepi??...hayati la gambar2 diatas...cara2nya sangat simple..

13 comments:

mamai said...

aduh aku tak boleh pie dengan west food nie maklum la perut org melayu

sue-ab said...

ala rasanya lebih kurang mee goreng jeeee....eksen je lebih

hajarus said...

wah.. nampak special la.....

Yunus Badawi said...

Sedap nampak. Tapi dah habis baru jemput makan huhuhu

Dee said...

fuh..spaghetti tu..nmpk senang je kan..buat je maleh..sbb dee x mkn spaghetti..

sue-ab said...

hajar....aku masih lom dapat bukak email aku tu...pasal dah lama tak guna email tu...so canner cara lain nak pegi umh ko ni hajar..

sue-ab said...

YB : mintak la maap...tp n3 ni update tgh mlm smlm tau..sempat lagi nak datang sahur...

sue-ab said...

dee : aku pun tak suka spagetti ani asalnya pasal dia masam...tp bila skali kena...nak lagi..nak lagi...tambah...tambah...

Hezesuze said...

haishhh ko ni sue...asyik ler ngan menu ko tu di bln pose ni....huh!

oppsss tuan tanah pn nk inteprem gak ke...ekekeke

Mesayu Kirana said...

aiseh samerlah menu kiter...

sue-ab said...

ZE : bukan apa...aku tepek brg makan tu sbb nya...mana la tau kut ada yg dah migrain pikir nak masak apa buka pose...kalau takat migrain ok..kalau terus tangkap mental?

Syima Syaz said...

alahai sue...aku ni perut melayu betul la..

iedadadida's said...

k.sue nak menu..hhehe spegetti