Tuesday, August 18, 2009

ALANGKAH BEST KALAU...

Kalau aku terus bercuti......waaaaaa bestnyerrr......12 hari macam 2 hari je rasa..kalau time cuti kejap aje rasa nya...cuba kalau keje..huh 1 hari macam 1 thn..hehhe..tapi tak leh duk umh slalu...kalau aku duk umh...ini la jadinya....jarum timbang ketungtang cari nombor...hehehhe...pastu aku leh bukak Peraduan Cuba Teka macam pic kat bawah ni....ko rasa nak teka yg mana 1? Berat Labu ke aku?

Kalau berterusan berjalan2 kan best....huh kena bukak bank sendiri kalau macam tu...

Hari ke-2 bekerja...otak masih blurr....
Ciaow..

4 comments:

mamai said...

boleh kau berenti kerja ajer la..mesti dapat cuti lama-lama hehehe

rizz said...

mood cuti lg kann hehee

Hezesuze said...

apalaie smbung cuti ler meh turun klang jmpa ze....ekekeke

tomei muka ang kai selendang tu..i like it!

NaqeebLukhman said...

haaa tak puas lagi cuti hehehe


errr berat labu tu aku rasa 7kg hehhee