Sunday, August 9, 2009

SELAMAT PULANG...

Agak terlambat aku menokok tambah page aku ni...bukan apa...skang aku masih lagi di kampung aku yg terchintaaa.....Chendering Kuala Terengganu la.....hehe...
Aku bertolak dari Melaka pada 8am Jumaat lepas...first time aku memandu secara solo balik ke terengganu...apa lagi riang gumbira la...sampai ke depan umh aku tepat jam 1.30pm...alhamdullillah..selamat sampai walaupun aku memandu kurang berhemah sikit kali ni.....2-3 hari ni busy...bila malam je nak bukak blog aku n kengkawan..mata pulak ajak tido...nak buat canner kena la aku tido...kol 10 mata aku dah rabak...
Balik kali ni agak lama...ada urusan perniagaan sikit...hahaha...bisnes juta juta....ahmad albab yg punya!!!!! Intan berlian!!!!hahaha....
InsyaAllah plan balik ke Melaka pada hari Selasa ni...semoga aku selamat balik jua....dan harap2 pemanduan aku menghala balik ini agak berhemah ketika di jalan raya....

Ciaow...

7 comments:

TuYa said...

salam kak su..
selamat bercoti di kg..
balik nnti elok2..jangan merempit..

sue-ab said...

tuya : ty...aku akan pastikan aku akan menjadi pompuan baik ketika di jln raya...bukan antu raya...

mamai said...

aku daah selamat sampai ke puncak alam dah

ninie said...

hai sue.. cuti lama..... pastikan balik ade citer baru...hehehe..

Hezesuze said...

aik! drive sorang2 blik tganu lagik...salut! ler...

ok slmt pegi n slmt balik kepangkuan jlan ek...ekeke

p/s belikan ler ole2 apa2 kt sana sue..fm pn jdiler..ekeke

Mr.J said...

drive elok2. pakai penutup mulu. H1N1 dan nak Mutasi ke H1N3 sekarang

Pok Li said...

Hati-hati dijalan raya dan hati-hati wabak H1N1