Thursday, October 25, 2012

REST TIME!!!

Salam...first thing first mesti la aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha pada semua kaum keluarga..sahabat handai..my followers..my silent readersssss....semoga hari2 yang anda lalui dan perkara2 yang anda lakukan dipenuhi keberkatan oleh Allah swt hendaknya...amin...

Tahun ini merupakan tahun yang keberapakah..tak terkira aku, aku tak pulang beraya kat kampung ku yang terchenta time Aidiladha..(tahun lepas balik sebab dapat cuti agak lama-so thn ni dah kira terubat sikit). Memang la cuti 3 hari boleh dikirakan lama jugak..tapi aku tak balik jugak..ada la sebab musababnya tu..hik hik hik... Hari ni colleague dah ramai yang dah start bercuti..ofis agak lengang..yang tinggal bekerja hari ni kebanyakkan yang akan menyambung cuti lepas raya pulak...tinggal la aku yang tak ambik langsung AL untuk extend cuti raya ni..simpan cuti la katakan..maklumla akan cuti2 mesia lama selepas ni hik hik hik..kemana?..ermm biarkan ia P&C dulu..tak gempak nanti hak hak hak...

 Nak balik kol 5.30pm karang..tapi kol 10am meja dah kemas sikit2..ko mampoo?

Bila dah tak ramai ni...aku nak buat keje pun kurang semangat sikit...mula test camera sana..test sini..conteng sana..conteng sini..pandang2 orang...senyum2 kat bos...main mata ngan bos...cait..yenna!!

Apa pun kepada sesiapa yang balik ke kampung tu..drive safely....ingat org tersayang..dan kepada yang tak balik kampung macam aku..samada di mesia atau luar mesia..harap tabah macam aku...
Dan juga yang paling utama..kepada semua jemaah haji yang sekarang sedang melaksanakan rukun islam ke-5 ni..semoga anda semua mendapat haji mabrur dan segalanya diberkati dan dipermudahkan oleh-Nya..aku jugak doakan semoga suatu hari nanti aku juga akan tersenarai menjadi salah seorang tetamu Allah seperti korang jugak...InsyaAllah..
So 3 hari bercuti ni insyaAllah akan aku pergunakan masa sepenuhnya dan rest se-restnya..hehehhhhhh...selamat berpuasa hari ni kepada rakan2 semua...nanti kita berbuka bersama ok..to D..selamat berpuasa jugak..tenangkan hati mu ok..bye!! luv u alwayssss....