Wednesday, October 24, 2012

MENU : MEE GORENG MEATBALL

As-salam...selamat pagi semua!!! Aku hari ni ceria macam channel ceria astro!!heheh..memulakan pagi dengan bismillah maka setakat ini semuanya berjalan lancar..Alhamdullillah..bila dah ceria jom kita breakfast awal skit..
Bekalan pagi ini..Mee Goreng Meatball...

Kali ni aku tak share la caranya..sama je..macam biasa..meatball tu handmade aku..tak main la beli yg dah siap..tgk rupa dah tau kan aku gentel sendiri..hahaha...out of spec..jaga2 kat luar tu meatball banyak yg campur ngan pork@babi haha..tp aku punya 100% dijamin halal..sebab tu lah kita kena buat sendiri jgn duk makan luar aje sampai menjilat pinggan..sekali skala boleh la..tpn tgk dulu tahap halalan toyibah dia hehehhh..semalam kebetulan gegirl ada sebut pasal meatball ikea kat wall fb aku..masa tu plak aku tgh baekk duk menggentel..nasib baik tak masak swedish meatball ikea kalau tak pengsan!!! huh nyaris..nasib baik dah kenyang makan Roti John Sue tu..aku punya angan tak hagak kan..swedish meatball konon..hehhhhh...tapi jgn ko terkejut beruk plak senah kalau one day, hamekkk ko aku buat betul2 hahahahah..tak main la macam kat ikea tu..aku guna cara Jamie Oliver la baru power berlagak..katup kedai kat ikea tu..padan muka..(gebang lebey)...- pesanan penaja " abaikan unsur2 busuk hati dan macam bagus diruangan ini..hanya lah rekaan semata-mata"

Tercakap banyak pulak..cakap banyak otak kosong nanti..(teringat abg sayang pendiam orgnya hik hik hik)..So apa tunggu lagi..jom ngap bersama ku Mee Goreng Meatball hentam saja lah labu...wallaawey...bye!!