Friday, September 9, 2011

BUKAN SEXUAL ENTRY



1) Aku suka lagu ni hari2 dengar kat Mix FM..sehingga la aku copy kat pendrive dengar di dlm kete..opis..umh...henpun cap ayam..dlm toilet...sehingga lupa kadang2 tu nak dengar azan kat tv..nauzubillah...apa pun tak boleh aku ni..
Bila tgk MV dia..cam vangang!! Very the GAYah itu Maroon 5....(makcik anti kaum cik GAYah n LESbina ok!walaupun mereka hanya manusia biasa..tapi diaorg boleh guna tag ni - KITA MAMPU MERUBAHNYA..)

Nota kaki makcik : makcik ni walaupun dah remaja senja tp jiwa tetap 18 thn tau..

2) Di KANGAR, pelajar lelaki sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) di sini cedera parah di muka dan tangan selepas disimbah asid di depan rumah sewanya di Taman Seri Bakau, di sini, awal pagi kelmarin.

Mangsa berusia 21 tahun terkena cecair terbabit ketika sedang menutup pintu pagar rumah sebelum didatangi seorang lelaki menaiki motosikal yang bertindak menyimbah asid dalam kejadian jam 4.15 pagi.

Ketua Polis Daerah Kangar, Superintendan Abdul Rahman Mohd Noordin, berkata mangsa dikejarkan ke Hospital Tuanku Fauziah (HTF) mendapat rawatan dan keadaannya dilaporkan parah, tetapi stabil.

Sehubungan itu, katanya, polis menahan seorang remaja lelaki berusia 19 tahun kira-kira 12 jam selepas kejadian itu bagi membantu siasatan.

“Suspek yang bekerja sebagai buruh ditahan di rumahnya di Simpang Empat, dekat sini. Mangsa dikatakan mengenali suspek dan tidak menolak kemungkinan serangan asid itu bermotifkan cemburu.

“Siasatan awal mendapati suspek cemburu dengan tindakan mangsa yang berjaya memikat seorang pondan hingga menetap bersama mangsa di rumah sewa di Taman Seri Bakau,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Nota kaki makcik : yang ni memang apa pun tak boleh...dlm paper hari ni ada gambo pondan tu..pipi kemain gebu nyah!!

4 comments:

zino said...

macam2 kes..

sue-ab said...

to zine : mmg macam2 skang...sbb tu aku malas nak baca paper..tp kalau tak baca mcm katak bwh tempurung pulak..

La Cocca Di Papa' said...

iols pun ske lagu neh...especially bila part acik christina masuk tu...

sue-ab said...

To datin : makcik joget lambak kalau dgr lagu ni..