Monday, September 26, 2011

TO LION LAND AGAIN!!

Salam...buat apa tu petang2 ni....tak buat keje ekh...blogwalking ekh..rajin la korang...aku je tak sempat2 nak pegi bertandang...tp ada jugak jeling2..ramai lagi duk sibuk attend umah terbuka...ok la tu..tak yah nak masak2 kat umh...heheh...
Pagi semlm tekocoh2 aku update page...ada masa dlm 15 minit nak mengomel..hehhe..tp sempat kan...kalau lambat kena tinggal..kempunan nanti...
Dari minggu lepas tekak ni teringin nak makan nasi beriani Zam Zam...kat jalan TAR KL ada cawangan tu..tp tak mo la makan situ...dah tu pulak ada org ajak gi Singapore(kalau org tak ajak pun aku nak ikut jugak)..so apa lagi..JOM!!!


Jam 11am kami dah tekan minyak kesana...dasat jugak kalau dah teringin nak makan...nasib baik tak teringin nak makan nasi arab kat Abu Dhabi...kalau tak...

Walaupun -no camera- peduli apa aku..

Kebetulan pulak semlm ada F1 2011 Singtel Singapore Grand Prix..agak busy...ni kena la balik awal..nanti jadi Cinderella pulak sampai umh tgh2 malam..


Dengan bantuan "minah saleh" yg selalu buat silap ni(manja minatang ni nak kena jantan yg pegang!)..akhirnya kami sampai ke destinasi yg ingin di tuju...


orang sume tgh tido ke?...

Yes...there u are...hehhee...

Beriani Kambing...besar kepala lutut dagingnya..heheh

Kemain suka hajat dah dipenuhi...terima kasih kepada yg membawa aku ke sini!!!lap u..

Lepas makan kami terus cabut balik Melaka..hehe...no sopink2 kat Bugis Street ok!!

ko igt ko bawak duit seguni ke sue?


Bye bye!!nanti aku datang lagi yep!!!

Muka suka hati + kenyang radak!!

Terima kasih Tuan!!


Nota kaki makcik : Kepada Wak Razak di Singapore...Makcik menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf tak dapat berjumpa bertemu mata walau seketika dengan Wak disana semalam...makcik hanya menghabiskan masa selama 4 jam sahaja di Kota Singa...nanti lain kali kalau dah menginap lebih lama..baru la makcik roger Wak ok.!!!

4 comments:

Datin Terseksa said...

eh haritu ada gi zam zam ni... sebelum balik KL singgah sini dlu... makan murtabak dia yg beso tu... tak sedap sgt pon...bawak balik KL lagi...

nak tanya, untuk drive ke singapore kena bayar apa2 tak masa kat imigresen?

sue-ab said...

To Datin : ada bayar sumthing...yang ERP tu..macam duit tol kalau nak masuk "pekan" dia...
Murtabak tu makn panas2 best!!murtabak daging je aku suka!!

NasZ said...

salam kenal..dah follow awak.

tak pernah pergi singapore. sampai JB pernah tapi teringin gak nak pergi tapi kewangan dan masa tak mengizinkan. ingat nak bawa emak dan adik2 jalan2 kat sana nanti.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

sue-ab said...

terima kasih...