Wednesday, September 21, 2011

MEE BLACK OUT KU

Salam...selamat tengahari..pasti u all dah lunch...yg tengah makan sambil klik2 tu..aku ucapkan selamat makan...hari ni makcik bawak makanan sendiri la..malas nak pegi beli..so pepagi td gigih aku goreng mee...bukan mee mamak tp namanya Mee Black Out....kicap terlebih sudah kekdahnya..kalau bawak dr rumah mesti bawak lebih..pastinya ada yg hulur mangkuk...korang nak hulur mangkuk gak?..boleh...tp ada syarat2nya...kalau dah hulur mangkuk sedap ke tak sedap ke..telan aje..jgn byk songeh!

Sesampai kat opis td..tanpa berlengah lagi kami(aku dan Shi Ja) telah menelan mee black out ni dengan jayanya di sebelah runaway sambil menikmati pemandangan indah piper yang lalu lintas..sesekali tgn melambai say hi to pilot yg kiut2...apa salahnya kan...heheh..
Tetiba SMS masuk--->8.16am "where r u?"-ayoyo...my boss..aku terus reply "in toilet..ill see u after this"...macam tau2 je aku tgh bersenang lenang ni..tgk kat cctv ke hapa ni....ke satelite?!
Lepas tu masuk lagi 1 sms..double check..ayoyo...asyik dapat bonus je...aku pening mcmana nak kurangkan jumlah hot ticket aku ni!!!


Mentang2 la aku tak de mata air SMS sampai 994...kalau sesapa nak tolong aku perabihkan jumlah 900 lebih tu..jom la main hai2 kat hp aku ni..

Hari ni aku sempat hantar2 sms kat orang meja sebelah aku ni.."tgh buat apa tu??"...eceh...hari ni tak mo cakap la...nak tekan tipun je..boleh??...

Nota kaki makcik : -shut up-

No comments: