Friday, September 23, 2011

TENGAHARI YANG SANTAK!

Salam..waa..smlm skip update yep...very the bz la...tp hari ni tenang aje...sempat la nak posing sana sini...jamuan raya pun ada kat opis..tp aku tak pegi la..sebab tghri nak pegi jemputan Rumah Makcik Saerah..bukan Siti Saerah adik Siti Norhaliza tu...Makcik Saerah ni lagi cun...


Posing yang ini abaikan...aku tak tahu apa2 bab MU n Arsenal ni..tp aku rasa mafla ni cantik..so pakai la..
2 jam lunch break aku n the geng serbu rumah Makcik Saerah...wah2 meriah sungguh...kalau Mcik Saerah masak 10 jenis makanan..maknanya aku akan telan 10 jenis tu sumer..nasib baik dia buat 3 jenis aje...tu belum masuk biskut raya lagi...makan byk2 ni hasilnya aku "berbadan 3"...


Ini dia Mcik Saerah...siapa beliau?...wanita yang banyak membantu kami di pejabat...(gambar atas tu..aku dah jadi sama saiz pulak ngan Mcik Saerah ini sudah lebih...)


Dah santak makan...dah merayau kat umah orang pulak...rumah lama melaka...jarang dapat datang kat umah jenis2 lama ni..so posing la..

Ini dah lebihkan?..siap beranda orang dijelajah...nasib baik tuan rumah bg kebenaran menerjah rumah dia..hehe...


Hari ni dah 25 Syawal...25 hari lepas puasa..peningkatan pemberat bodi meningkat sebanyak 4kg..pening kapla lutut memikirkan...berlari 5km sehari pun belum tentu boleh kurangkan lemak biskut raya..sate..nasik impit..kuah kacang..mee sup..mee kari..kek..spagetti..rendang ayam..rendang daging..nasi minyak...nasi dagang..nasi beriani dan lain2 lagi yang sewaktu dengannya..kalau ada rendang gajah pun aku telan agaknya...kalau ada org jemput lagi aku ke open house..kena istigfar byk2 agaknya...


Nota kaki makcik : kalau dah jenis kuat melantak...tak yah la nak control2 kan...

1 comment:

rumah kuning said...

bukan ke badan berisi tu tanda sihat? hehehe