Saturday, February 28, 2009

MINUM PETANG

Seperti yang di janjikan aku nak buat resipi baru tadi kan...waffle peanut+ blueberryyyy...selepas aku mengadunnye segala benda yg patut...aku pun on la waffle maker aku ni..dah lama aku tak guna mende ni..aku simpan je dalam kotak...dengan tetiba dia mogok..sepatutnya dia akan panas selepas 3 min..tp selepas 13 minit pun dia sejuk lagi...apa lagi aku hangin ler satu badan...hehe...tp dengan pantas aku panaskan non stick pan aku..

Waffle dah bertukar nama jadi pan cake...pan cake pun pan cake la..asalkan rasanya sama...dan kerangupan semasa panas2 tu dapat aku nikmati bersama garlic bread buatan sendiri dan secawan teh strawberi panas...


Mengadap la tv sambil menjamah pan cake dan garlic bread...tapi aku terlupa pulak atas dapur masih tertenggek Bubur Ayam ala Mc D aku...tu kira utk dinner la..bau supnya mengisi alam semesta...haha...

Nampak je gini...pedas tu...cili api..kena hati2 makan kalau tak..terbako mulut...


Apa pun selamat berhujung minggu bersama keluarga tersayang....
* kepada kawan kawan yg inginkan resipi resipi diatas..sila forwardkan persoalan diruangan komen.. akan aku hantar guna pos laju ke blog korang..
Ciaow

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.