Tuesday, February 10, 2009

KAWAN AKU..KAWAN AKU...

Pening kepala hotak aku ni ha..mikirkan kawan aku sorg ni yg berada jauh nun di Kuantan..bukan pasal kisah nya yg aku pening..yg aku pening perangainya..huh..kisah cinta ala ala industan..biasa la mula mula kenal..bg no tipon..asyik main mesej je..jimat kos dia kata la..

Dia pun melantun membalas...macam tau je org tu tgh ngayat...
Bila bercinta dah tak igt aku...asyik jalan ngan balak dia aje...

Pastu dia sawan pulak bila balak dia ajak tunang...pasal waktu tu muda trang tung tang lg...

Bila dah kawin dia tetap lagi hired aku jadi penasihat peribadi dia...


Bila dah mcm ni pun aku jugak org yg pertama di beritahu...bukan lakinya...

Sume dah 10 thn berlalu...skang masih lagi refer problem kat aku...pasal kawan aku ni terperangkap dalam cinta untuk kali ke 2...ini semua ym punya pasal!!!Kepada kawan kesayanganku di kUantan sana...jgn marah kalau kau baca entry aku kali...hahah..aku tetap sayang pada kau!!!

Ciaow

2 comments:

atty's said...

tu yg bahaya..tuh..
kekdg org ym2 jatuh tinta..

cinta alam cyber.

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah