Saturday, February 28, 2009

TIPON OOO TIPON...

Aku sampai rumah..aku baru sedar tipon aku tertinggal kat opis...tensen..tensen..tp yg sebenarnya aku pun tak pasti mana aku letak tipon aku tuh..!!!aku hello la kat http://damiaisy.blogspot.com/ mana la tau dia boleh simpan tipon aku yg tak berapa canggih tu...lagipun aku tak de sambungan lain lagi nak contact...ym pun diaorg tak on...sedey...hanya tipon aje yg menghubungkan aku dengan dunia luar...sunyi sepi..."sunyinya malam ini..tiada bulan..tiada bintang...hanya la..kedengaran ombak di pantai..."..hehe gitu la sekerat lagu man bai...emm oleh kerana kepala aku pun dah pening asyik duk rewind je kat mana aku diamkan tipon aku tuh...aku pun meringankan diri aku ni gi cuba resipi baru...kuang kuang kuang...hehe..buat minum petang memerangkap makan malam skali...resipi nya ada lahhhh...tunggu entry aku jap lagi...pasalnya aku nak gi buat dulu..manalah tau kut tak menjadi...tak menjadi takan nak tepek gak kat sini...sabo yer...makcik nak gi ke dapur...

Ciaow

2 comments:

damiaisy said...

ala...masa u halo tu i da blk le...
nasib baik cik kak lagi sorg tu xblk..
tu pun seb baik tipon tu menjerit...klu x haram jadah dia pon xtau ade tipon kat meja tu,..dia ckp cam nk pecah arr tipon u menjerit...smp 40 misscall..hehehehe

Benrauf said...

sedap