Sunday, February 15, 2009

30 DAYS CONTACT..

Apa citer?...hehe...smlm aku tersinggah di di AXIS nak betulkan spec aku ni la yg senget bengek ni..bila aku masuk dalam kedai aku disambut dengan 3 jejaka cina dan 2 gadis melayu yg begitu ramah sehingga aku tak sempat berkata2..soalan bertubi2 kat aku tanya apa masalah aku...aku cuma cakap "nak bekki spek"...tp macam2 pulak rekemen diaorg..hehe..tp aku tertarik pada offer yg dia bagi...contact lenses rm 15 for 30 days...trial la tu..aku bab2 nak cucuk mata ni seram sikit...kang buta kang!hehe....supervisor Yang ajar dengan penuh sabar kat aku...sampai berpeluh2 aku dibuatnya...asst dia siap bg aku air...hehe..akhirnya berjaya jugak bende lembik tu masuk dalam mata aku...bila nak kluar balik pun satu hal..nak menjerit aku sakit ati..



Then aku balik umh penuh bangga nak berjuang pakai sendiri..hehe...(dulu aku penah beli yg kaler punya..beratus abih duit..tp pakai 2 minit aje..sakit@!!^%$#) kali ni aku test yg murah dulu..hehe....sampai umh dengan jayanya aku mencuba...1/2 jam tu nak leh pakai n bukak..2-3 kali buat latih tubi...maka aku dah expert...haha bukan susah pun...but still seram nak bukak kuar...

* gambar hiasan aje...

Aku stop citer disini pasalnya nak get ready nak tengok BUSANA di TV9....korang penah tgk ke?

Ciaow

No comments: