Wednesday, February 25, 2009

CIUM KETIAK?

Semalam aku sampai umh jam 6.30pm..terus aku on tv nak tgk Wulan yg masih bersisa 1/2 jam lagi utk dilayan..seketika aku rasa macam lain je...2 haiwan peliharaan aku yg boley dikatakan tahap kemalasannya yg kritikal tak nampak batang idung..aku panggil...tak datang...dah lari ke?...cemas seketika..walaupun malas..tp aku tetap sayang kat 2 heko tu..dengan sedikit usaha aku menjejaknya di tempat peberet dia...tu dia...maklumla hujan lebat..maka tido la kerjanya...situa aju..tidonya sambil mencium ketiak sendiri..sadis!!

Ciaow

5 comments:

damiaisy said...

hahahha...cium ketiak sendiri..
wangi le tu..tu yg tdo lena sangat tu...

Emy Omar said...

Salam kenal,thanks lawat blog saya.Orang melaka juge ye?Saya orang Seremban,suami orang Melaka..saya ni menumpang je kat negeri Hang Tuah ni

Idida Aziz said...

hahhaa...cium tiak sendiri xper...kutin bukan berpeluh pon...

best ke tembikai bawah tu...rs mcm aiskrim yer...bukan mcm gigit ais ker? bole la try kan...

damiaisy said...

anda di tag http://damiaisy.blogspot.com/
..sila jawap...

Anonymous said...

Good afternoon

Finally you can sell your used and new products FREE on the new advance http://www.BuySellDirect.net


http://www.BuySellDirect.net is 100% FREE for buyers and sellers.