Sunday, May 19, 2013

MEE MEGI SUP PUN OK!

Salam..selamat berhujung minggu..minggu ni sama seperti hujung minggu lepas, aku tak kemana2..memandangkan selsema dan batuk masih bermaharajalela lagi..tp ok la..rest kat umah..suka!! rumah ku syurga ku la katakan..dalam duk sok-sek hidung ku ini..sempat jugak betul2 kan pasu kat luar tu..berpeluh la jugak pepagi ni..tak pe..itu kiranya exercise jugak..
Kol 10 lebih matahari memancar terik..harus masuk lam umah kalau panas2 gini..kang dia datang demam lagi kang..naye aku..
Tetiba perut keroncong..aku plan nak masak nasi aje..tetiba plak selera kat nasi kureng..nak makan roti dah jemu pulak..errrmmm..tetiba terpandang megi..ni bukan maggi yg biasa tu..ni mee megi yang kosong..aku selalu buat stok mee megi ni..yang biasa berperisa tu aku tak makan sangat..yang kosong ni macam2 boleh buat..nak goreng boleh..nak buat sup boleh...nak buat murtabak bleh..hihi..mcm2 la..
Hari ni aku terasa nak buat sup megi ni je la..hari ni tgk gambar je boleh tak...resepi aku bagi esok-esok je la..sebab aku rasa ngantuk plak..tp ni senang je nak buat..dalam masa 15min dah siap..