Wednesday, May 15, 2013

CITA-CITA

Salam, buat apa tu??? dah lunch?..aku tghr ni tak makan la..kenyang lagi..pagi td dah makan cukup la..
Td terbaca status Ustaz kazim..buat aku senyum sorang2..nakal ustaz ni..babab kang! status ni dah 2-3 hari lepas tapi aku baru terbaca..saje ler tu ustaz post status nak bagi org ceria...sukses ustaz..aku dah gelak pun...
Bila baca status ni aku teringat gak dulu..first2 cita2 aku..nak jadi nurse...konon la..tapi bila dah besar sikit cancel nak jadi nurse sebab kena cocok org..huh no way!! lepas SPM mak aku kata tak yah g memana la..gi belajo jadi nurse...ooooo tidakkkkk...terus tak minat okkk....
Dalam byk2 komen dlm status ni, ada anak dia cita2 nak jadi komunis bintang 3...hahahaha..tergolek aku gelak...mana lah datang nak jadi komunis dek oiiii....macam2 budak2 pikir kan..kalau zaman aku kecik2 dulu..askar, polis, bomba,nurse,doktor,akitek,peguam,cikgu tu biasa la..kalau zaman skang mcm2..nak jd otomen,saintis,angkasawan, manager mcm2 lagi byk yang tak disebut masa zaman aku..skang budak2 lagi advance..
Ada jugak budak nak jadi mat rempit, minah kilang, cashier(dia igt duit tu dapat kat cashier gamaknya), petani moden dan macam2 lagi la..mungkin kita pun tak terpikir..hehehe..korang dulu2 nak jadi apa?
 
 

Aduh..hari ni lenguh tulang belakang la...1..2..3..4..5..6..7..8..8 lagi...