Wednesday, February 8, 2012

MABOK CINTA

Salam..selamat petang..dah makan semua?...aku dah makan dah tadi..nasi..nasik..nasikk lagi..mmg betul2 tekak melayu..tak leh tinggal plak tu..aku akan cuba makan lasagna plak hari2 lepas ni..sambil dengar lagu bang nuar..uuhh sebut pasal bang nuar,bebudak opis aku banned aku...huh sungguh tak adil..apa la salah aku kalau aku suka bang nuar..
Dari pagi hanya suara dia menemani telinga aku.."sesuci cintamu..semua untuk mu dan akhirnya i'm the lucky one"....hehheheh..Cinta Harus Memiliki...hingga kesaat Nadi Terhenti..Sempurnakan Aku dan Ku berjanji Kerna Cinta...Jangan Bersedih Lagi,Mungkin kau lah Bidadari"..ahaks!!!apa pun tak bleh blah!!
Bila bang nuar berbicara aku membalas...
"I let it fall..my heart..and as it fell..you rose to claim it..it was dark and i was over..until you kissed my lips(belum lagi ni) and you saved me..my hands..they were strong..but my knees were far too weak,to stand in your arms without falling to your feet..but there's a side to you that i never knew..all the things you'd say,they were never true..and the games you'd play,you would always win..." chewahhh skali aku balas dalam bahsa penjajah...aku sambung lagi.."but i set fire to the rain,watched it pour as i touched your face,well,it burned while i cried,cause i heard it screaming out your name!!when laying with you (ni pun belum terjadi lagi) i could stay there,close my eyes,feel you here forever..you and me together..nothing is better...." mambang kuning mambang biru mambang mabok minum todi..

5.10pm (tetiba aku sambung entry ni..heheh..)

Kul 4 tadi tetiba dapat msj dr Mr Z.."nyampah tengok n3 sabngomel hari ni"...lorrr...jangan tengok yep Z..ko bako je pc ko tu..pc opis je tu...n3 hari ni memang dedicate to someone..one n only..yang nyata bukan ko..hahahhaha..mampuih!!
Hari ni kena balik tepat 5.30pm..bukan apa takut kena maki..aku parking kete tepat belakang kete orang...sebelum tuan kete depan aku tu maki hamun aku baik aku chow dulu..pagi tadi ler, dah lambat..parking pulak dah penuh apa lagi aku tenggek je la oren kat belakang bontot vios sape ntah tadi..janji punctuality aku maintain setiap hari tepat 8.00am...hahahha

Nota kaki makcik : tolong jangan biarkan aku pegi jumpa @ terjumpa bang nuar jen ni yep kengkawan kalau ko nak tengok aku terus waras...i..i love you like a long song bebehhh...

No comments: