Sunday, September 20, 2009

UCAPAN UTK MU...

Sebelum aku terlambat...aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN...kepada semua follower aku dan silent reader yang aku sayangi...sekiranya selama perkenalan kita..aku ada terkasar bahasa dan tersalah laku...
Sambut la Syawal ini dengan gembira dan penuh kesyukuran dan kepada sesiapa yg kurang bernasib baik dan mengalami duka pada tahun ini..aku harap korang lebih tabah dalam apa jua cabaran dan rintangan kehidupan...dan ingat la Allah s.w.t disetiap nafas kamu...
Dan kepada follower / blogger yang singgah...sila la ambik kad ucapan aku yang tak seberapa canggih manggih kat atas tu....dan tepek la kat blog korang yg canggih itu...kalau sudi...huhuhu

13 comments:

♥cybermummy♥ said...

Salam Lebaran buat sue.
Saya minta maaf jika ada salah kata atau ada gurauan yg terasa di hati . Semoga berbahagia di Adilfitri nanti.

hajarus said...

selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri juga untuk sue.. mohon ampun & maaf jika ada salah dan silap sepanjang perkenalan kita di alam maya ni yer...

anyway hajar ambil kad raye ni ek sue... tq...

CINTAMANISZ Lite said...

Akak amek kad ni nak gantung kat reranting pokok balak impot dari Pahang, hehe...

Selamat Menyambut Aidilfitri jugak utk Su. Ada salah silap..akak mohon maaf.

farish sinclair said...

dh amek ehhe slmt hr ry!

Hezesuze said...

alahhh nk kad raya ori yg anto by pos tu.....huhuhuhuh gurau jek :D

slmt ari raya jugak...:D kalo rajin turun le klg...huhuhu

ibu_arifa said...

selamat hari raya utk kak sue juga..
MAAF ZAHIR BATIN tau..

dalila nak duit raya dari kak sue leh?

Marshita Musa said...

Slmt brpose dan Slmt brhari raye...jemput la braye ke ghumah saye...Maaf Zahir Batin

IMCurtain said...

Lovely post. Selamat hari raya Aidilfitri (in advance). Have a nice day!

p/s: We would like to invite all of you to join our blogging community which helps you to get more visitors to your blogs. It's totally free and you get the chance to meet other celebrity bloggers. Visit us at Social Blogger Community

NaqeebLukhman said...

terima kasih utuk kad raya
SELAMAT HARI TARA AIDLFITRI
SEMOGA BERGEMBIRA...............

atty's said...

selamat hari raya..& maaf zahir batin..

Dee said...

dh amik su...nti dtg amik kt blog akak gak ye..selamat hari raya & maaf zahir batin..

iedadadida's said...

Salam..
k su...
Selamat Hari Raya..
Maaf Zahir Batin..

mamai said...

selamat hari raya..beraya di mana aku ada di melimau la nie