Wednesday, December 28, 2011

BUKU : ASST PUNYA PASAL

Salam...3 entry lepas..aku sebok duk kopi pes ayat2 dalam ASST ke page ni...apakah minatang ASST tu?..hehe..novel terbaru aku beli ler...Awak Suka Saya Tak?..eeeiii suka..suka!!suka giler kat awak!!....hahhahahaha...macam hampas!!so smlm dah tamat..pages 1200 lebih kut..aku lupa...malas nak tengok balik..kisah cinta antara Intan Zulaikha dengan mamat yang tengah tido kat bawah ni..Mohamad Hilman Yong Abdullah..muaahhhh!!!Aku ambik masa 3 hari aje nak abiskan..maklum la baca hanya ketika aku kat umah aje..jalan ceritanya ok la...cuma bila baca kisah ni, pertama kali hati sakit kat heroinnya...kalau wujud betul manusia berperagai seperti Intan tu..pastinya perempuan itu vangangggg...memang patut kera tampar mata!!
Aku bercuti mengadap novel2 ni lebih kurang 5 bulan...berhenti dari membeli dan membaca...tak tau kenapa..tapi hari minggu lepas aku berkampung kat kedai buku Popular hampir 4 jam duk belek2 novel mana nak rembat..so oleh sebab rating utk ASST ni terbanyak..so aku ambik la..

Kerana ASST ni aku :
1) tak pegi joging pada hari Ahad n Isnin baru ni..ces..
2) tak jawap apa2 sms yang masuk...maklum la bz mentelaah..maaf yer kepada sesiapa yang bg text tu yep...
3) tak sempat nak masak secara normal..cuma makan apa yang segera aje...
4) tak mengadap tv 8 jam
5) tak bukak lagu kuat2 mcm club kat umah..sunyi je macam library...
6) tak bukak tingkap/sliding/pagar....ibarat macam tak de orang kat umah...
7) tak sempat main ngan anak jiran sebelah umah yang bedepot tu...biasa main peluk2...walaupun dia cina..tapi aku suka peluk..sebab dio gemokkkk....
8) tak tido awal...huhuhuhu...seddey!!

huh...banyak jugak benda yang TAK aku buat kalau duk hadap buku...tapi kadang2 tu orait gak kan...umah sunyi sepi macam ada org nak ambik exam..letrik kurang guna...jimat tenaga...tapi 1 je yang tak best...

AKU MELANTAK PRINGLES 3 TONG!!!!2 KALI MAKAN BURGER BRO DEPAN UMAH!!!PIZZA CHEESY LAVA DELIVERY LAGI!!! TAK MENAHAN!!!!DAH MAKAN BAGAI NAFSU RIMAU BARU BUKU NI ABIH..HEHHEHE...

Nota kaki makcik : lepas ni kena joging hari2 nampaknya...sawan nanti....

No comments: