Monday, December 12, 2011

HAPPY WEEKEND

Salam...2nd entry for today..hehe..maklum la 2 hari tak jenguk sini..1st thing 1st aku nak wish kat MISS S...HAPPY BIRTHDAY...on 9th Dec lepas...sorry ler no present..cuma aku present kan diri aku ni je kat dia hahahha...
Tahun ni Miss S sambut birthday agak special..siap berholiday bagai(3D2N)..aku plak tumpang sekaki dua..hehe..akukan suka menumpang hahahahha..kepada sesiapa yang paham bagus la..kali ni Miss S celebrate birthday sambil bercuti di Melaka..mungkin Miss S rindu kat Melaka..Miss S dapat sponsor dr org "tersayang" nya penginapan percuma di Mahkota Century Hotel Melaka..so aku pun tumpang sayang sekali heheheh (maklumlah aku tak de org tersayang tu pasal kena tumpang-ayat tak bleh blah!!!-sila sedih-Bang Nuar Zen sila take note)

Miss S-Selamat Hari Lahir yang ke 26 ekh??sama la omo kita..

Miss makan sorang je ke tu?ke tunggu lagi kawan 3-4 orang??
Adengan makan pagi petang siang malam...meriah perut..






Ni la makhluk yang suka menumpang tu..
Tapi bab action..aku yang lebih kan..biasa la..blog ni blog aku...
Posing standard...tak bleh kalau tak de...
Bibik nak masak apa tu bik??
Kepada sesiapa yang nak bercuti ke Melaka..boleh la menginap dia MC Hotel ni...cantik dan damai tempatnya walaupun ditengah2 bandaraya...
Nota kaki makcik : Adengan mandi disuming fool terpaksa dipotong atas arahan Finas...

2 comments:

hajarus said...

hepy besday to miss S... smg panjang umur & hepy2 sll... :D cantik la MC hotel ni...

Anonymous said...

from Miss S

Hajarus: Tenkiu dear. Amin..amin..amin..

Ksue, ni statmentnya:
'Berdiam diri' adalah langkah terbaik bila berhadapan dengan 'provokasi2 murahan yg menjijikkan'. Langkah ini terbukti berkesan kerana ia akan 'menyebabkan pihak lawan x senang duduk'. Mereka akan terus meneka2 dan bermisteri dengan langkah susulan yg bakal kita ambil. Dalam masa yg sama, mereka akan menyerang dengan fitnah2 yg x berasas dan memualkan. Situasi ini bertepatan dengan perumpaan yg berbunyi "Umpama Anjing Menyalak Bukit!" . Bermaksud : Satu perbuatan yg sia2 dan tidak langsung membawa kesan kepada mangsanya... (copy paste from IN)