Tuesday, December 13, 2011

BERCANDA DITEPIAN PANTAI

Salam..apa khabar sume?hehe...hari ni kesihatan aku agak kurang baik...huh bila la nak berakhir agaknya yep...tak pe syukur alhamdullillah aku masih boleh bernafas lagi ni...dan penyakit ni tak la kronik mana pun..cuma aku perlukan sedikit kesabaran keatas ujian yang Allah berikan ini..chewah ayat drama...telongkop!Lokasi : Pantai Klebang, Madrid...madrid otak aku...melaka ler kengkawan..bila masa aku gi madrid..madrid dalam bilik air aku adalah...saja jalan2 ngan Miss S kat Pantai Klebang ni..musim angin ni ramai la duk main wau..layang layang...
Ramai orang gak kat sini kalau petang2 ni...hari pun redup je..gerai makan pun banyak sepanjang jalan...senang kalau orang macam aku and Miss S nak mencekik..
Sesapa yang berminat nak naik kuda tu...boleh aje..banyak abg2 kuda boleh bawak kan..kalau aku pegi kat kuda tu mesti kuda tu geleng kepala kat tuan dia..."tak mo..tak mo boss..sakit tulang belakang aku la.."
Tujuan utama pegi pantai ni nak makan goreng pisang je...tapi terlanjur pulak makan nasi goreng cili padi n Miss S makan char kau tui plak..
Kete boleh parking dekat2 dengan meja makan..makan lam kete pun boleh..makan atas tanah pun boleh...tapi meja makan ada disediakan..sila la berebut...
Seronok Miss S dapat makan char ka tui....
Aku macam biasa la..nasi goreng cili padi...kalau pedas sangat tukang masak tu kena la laser kuning aku sikit2 tp dlm hati je la..tak baik serang2 orang..orang tu dah masak berpeluh abih masuk lam koli nak marah2 pulak...tp makan tetap abih...tak mo tak abih tak baik kan...

Nota kaki makcik : Kalau tak mo pedas berapi sila jangan order nasi goreng cili padi...order je "Nasi Goreng Budak"...pastinya warna hitam kicap n ada telur...apa pun tak boleh!!

3 comments:

Datin Terseksa said...

ko nih berjalan je kojer (ayat jeles)

sue-ab said...

datin : biasa la time coti skolah ni..tetamu ramai...

Datin Terseksa said...

lepas ni giliran datin pulak...nantikan...zassssssss