Thursday, October 6, 2011

AKU ADA BAPAK GULA?

Salam!!!Tenggelam timbul aku kan!!hehe...time tak update tu bila tgk kat jalan raya ramai jugak org singgah...sorryyyyyy semalam2 tak de cer terkini..and thank you jugak....i love u fren!!
Ok hari ni cerita terkini...
Pagi tadi didapati Oren aku dah bertukar menjadi Black!!!wey sapa ni pandai2 tukar ni!!heheh tp aku suker!!! Aku cari mana Oren aku ni...aku dah lambat nak gi keje...jam menunjukkan 7.30am...nanti jam pulak kalau lambat wey!!! jangan main2 la..mana oren aku???sapa pandai2 alih ni!!!ke mmg ada org bagi aku Black ni??...betul ke gi keje ngan Black ni hari ni??giler apa?...kunci mana?...hah ada sangkut kat tempat kunci sebelah suis kipas??-ayat dlm sms-...betul ke nak kena gi keje ngan Black ni?? Balck sape ni?sapa bagi Black ni kat aku??tetiba aku Black Out!!!
Sampai opis pagi tadi..muka ada senyummmmmm...
Terus berjimba!!!
Jam dah kul 11.40am...hati masih pada dak Black!!

Nota kaki makcik : Memang makcik tgh black out skang!!! Choyyy itu title kat atas!!

No comments: