Tuesday, June 21, 2011

SUDAH SAMPAI WAKTUNYA...

ada iras2 pulak muka aku ngan J Lo...malass ahkak nak akapppp....nanti kata ahkak pasannn pulak...



Hari ni hari last utk aku study "last minute" utk subject "Cara2 mengendali manusia PhD...ekh salah...subject Air Law (Phase 1 subject to get CPL Commercial Pilot Licence..sila percaya..)..tepat kul 1100 esok aku kena la ngadap orang2 yg ingin bertanya aku soalan2 tu...lebih kurang 22 jam dari sekarang...tp 22 jam tu tak la excited sangat..sikit2 je...yang lagi excited ada lah...


Jeng jeng...


Tepat jam 1230 esok aku akan bercuti dari melakukan apa2 kerja atau pun reporting hehe...masa utk pulang ke pangkal jalan........doakan semoga aku selamat diperjalanan....


Telecon call pagi tadi :


Aku : Miss X...macamana cuaca di Greenwich?

Miss X : Ok je hari ni..2-3 hari lepas je ribut petir..

Aku : So aku punya travel ni tak de la dalam ujan kan..

Miss X : tak la kut...u jangan la bawak kapal terbang laju2..speed trap nanti..

Aku : nanti aku sampai Greenwich ni aku nak makan nasi dagang..u nak buat ke?aku dah lama rasa nak makan..kat melaka ni nasi dagang rasa macam h.a.w.a.u. je...

Miss X : i tak pat buat la..leceh..u pegi cari la mana2 cafe yg jual..kat area Greenwich ni..

Aku : ok..aku bawak tourist dari Melaka tau...please book for me Homestay yg selalu aku duduk tu yep..pastikan tak de atap bocor lagi kalau ujan...

Miss X : ok boss..rojer and out...tak leh cakap lama2 ni..i yg call u..bukan boss call i ...cuba jgn telongkopkan kredit aku boleh tak??


Aku : *marah pulak PA aku kat Greenwich ni..


No comments: