Tuesday, June 28, 2011

NAPE MANDI PAKAI BAJU?

Nape korang mandi pakai baju yep...aku musykil ni..pakai swimming suit ke..bikini buah kuini ke..berkemban pun tak leh ke?Maya karin berkemban mandi tepi sungai lam citer Magika tu ok je aku tengok...oo air kat situ sejuk ekh...

Cuaca di KT panas giler..so aku@kami pergi bertapa dikawasan busut ni..
58km dari KT ke sini..Hutan Lipur Sekayu...sekayu ke je bukan 2 kayu...

nasib baik singgit je..bukan sploh hinggit..



sengih manjang aku akhirnya dapat jugak sampai di sekayu ni...seumo 26 thn(aku tgh senyum ni)tak pernah jejak kaki ke sini..hanya dengar pada nama aje..



bawak apa tu cik kak?nak meniaga nasi minyak kat sekayu ke?sikit je nampak..cukup ke?..tu macam aku nak jamah sorang je..



kalau diperatikan betul2 org sebelah aku tu macam tak mandi dari umh je gayanya kan..so excited..



kali ni tahap sabo aku tinggi..pegi tempat macam ni tp tak mandi...nape yep...vikinie tak bawak la..



posing pun cukup la...



jeles org lain dah macam ikan paus atlantik dah...



sebijik kannnn.....(jeles ni)



artis bersama kaum ibu2..



ini anak2 buah ku..yg tengah tu anak berbuah...



adengan makan2 mmg tak sah kalau tak de dlm page aku ni kan...tgk saiz la..



bakar atas tanah pun jadi la kan..



walaupun rentung tp aku belasah 3 ketul benda itam ni..



budak2 ni buat apa yep? tak cukup makanan yg dibawak dari umh..budak2 ni nak jadi penangkap ikan sungai pulok..gigih nak tangkap ikan yg banyak dalam sungai tu...oleh sebab pengalaman menangkap ikan tu zero so sekor ikan pun tak layan dengan sifat kejakunan diaorg ni...kesian kat anak2 buah ku ini..tu la sapa suro belajar tinggi2..tak yah belajar dik..gi kelaut je..





ni la roper ikan2 yg nak di tangkapnya...



walaupun muka ada sinyumm tp tensen tu...pasalnya tak bawak vikini buah kini..



ni baru tapak projek level 2..katanya ada sampai level 7..



cik kak ni pun tertinggal vikini buah kana dia...ada member la...



nak ambik gambo bertiga..skali ada bunian jantan kat belakang...seramkan..



jeles tau...yg pakai goggle nak tgk buaya pun ada...



best kan...hati berdarah tgk ni..






Kecik ati tak dapat mandi manda macam dugong..aku bawak diri ketepi air terjun tu..sambil menyanyi..






ku menunggu,



ku menunggu kau putus dengan kekasihmu



tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu



ku kan selalu di sini untuk menunggumu



cinta itu



ku berharap kau kelak kan cintai aku



saat kau telah tak bersama kekasihmu



ku lakukan semua agar kau cintaiku



haruskah ku bilang cinta



hati senang namun bimbang



ada cemburu juga rindu



ku tetap menunggu



haruskah ku bilang cinta



hati senang namun bimbang



dan kau sudah ada yang punya



ku tetap menunggu



datang padaku,



ku tahu kelak kau kan datang kepada



kusaat kau sadar betapa ku cintaimu



ku akan selalu setia tuk menunggumu



**kawan2 sume yg kenal mau pun silent reader di mesia atau luar mesia...meh la datang ke utan lipur ni...terutamanya masa cocer panas tiler tiler ni..pasti berbaloi baloi (aku promote macam aku ni renjer utan ni kan...) time ujan jangan ler miang2 nak dtg pulak..meninggal korang nanti...

4 comments:

Yati said...

Mandi air terjun memang best. Sejuk! Lagi-lagi sambil makan ayam bakar. Mak ai!

a r i l said...

hehe..mmg best.jauh dari bandar...

mamai said...

sekayu...ada kenangan kat situ dulu

Siti Mashitah Saidin said...

bes nya~