Saturday, June 4, 2011

KISAH AKU DAN DIA

Boleh tak aku nak wish birthday kat abg angkat aku hari ni???...aku rasa tak kurang ajar la sangat kalau aku wish dah tengahari ni...maklum la pagi td bz...6.30am aku dah terpacak tegak di Hutan Rekreasi Ayer Keroh..nak bagi monyet breakfast kat situ..walaupun ada sign board kata tak leh bagi makan makhluk2 kerdil kat situ...aku tetap jugak nak buat(sila percaya kata2 ku ini)...tghri td tetiba reminder kat Henpun Cap Hayam berbunyi.."sayang baca reminder sekarang..ting tong..." - BIRTHDAY ABG MIZAN HARI INI...

Happy Birthday Abang Mizan..

Chewahhh...ala2 cinderella gitu aku ni pulok..ada abg angkat lagu tu(tolong percaya juga)...dia ni kalau korang nak tau, orang sekampung ngan aku...kami sama2 orang kampungan you..umah dia pun kira dekat2 la jugak...2-3km dah sampai depan umah dia tu...naik kete 10 minit dah sampai..kalau naik kuda tambah lagi 3 minit pasal nak panjat kuda lambat sikit..kena lak bonceng kuda ngan abg mizan huh so romantika di tampoi...banyak jugak persamaan kami ni kalau korang nak tau...kalau ikut kalendar kuda yg ada tulisan cina ngan gambo kuda berlari tu..birthday kami jatuh pada bulan yang sama-JUNE...dia awal bulan(time gaji ada lagi) dan aku pulok tgh bulan(time gaji dah abih)....so kami ni kiranya sama bintang la yep..Gemini...kalau ikut kan horoskop yg ntah apa2 punya ramalan yg boleh membawa ke syirik tu..org2 Gemini seperti berikut :
Gemini lelaki : Selalu lari dlm topik cinta(betul la tu), menolak utk membuat komitmen, pandai,suka berkomunikasi,secara ekstrem berpengetahuan tinggi, tutur bahasa yg lembut boleh mencair kan pasangan, sifat ingin tahu yg tinggi terhadap wanita dan byk lagi..
Gemini wanita pulok : kamu menggoda (ohh yeah..), menarik,menyenangkan,so friendly dan mudah didekati, bukan kekasih yg mudah dibaca dan byk lagi la merapunya kat internet ni..tak kuasa aku nak taip kat sini...

Tapi tu la kan..dulu aku dan dia gitu2...tp dia tak berapa nak pandang pun aku ni..mentang2 la aku ni tak lawa...dia nak cari org yang bukan sekampung katanya..apala nasib aku...tak ada jodoh antara kami...setiap kali birthday abg mizan aku nyanyi sambil petik gitar..

Remember those photographs we took on that boat in Spain
I took 'em down and ripped 'em up and threw them all away
Remember on the back of one you wrote we were meant to be
That doesn't really matter now 'cause you don't mean a thing to me
Baby, you should've told me
Told me from the start
I thought that
I was your only
Till you put me on the shelf and found somebody else
I never thought that you would ever do that
Everything we had is gone
You said you love me, said you'll never leave
Maybe I just heard you wrong
'Cause I'm damaged,
I'm damaged
Don't know what to do
Baby, I'm damaged, so, so damaged
Because of you
Got rid of those clothes you left
Like you got rid of my dreams
I don't wanna be reminded of
All of the memories
Ah yes, still have the tickets
I saved from our very first date
But it don't really matter now'
Cause you threw our love away
It's almost like you would never hear
I almost feel like I don't care, bro
I've almost got here to forget pain
The only thing I've left to say
Is how could you leave me so damaged
Damaged, oh no no no no

Sungguh menyentuh kalbu...Abg Mizan memory antara kita tetap tersemat dihati walaupun penuh luka dan tragedi...(sila la percaya...lepas ni nak nyanyi lagu tragedi oktober plak)..


pssstt : Kepada kawan aku FM..please forgive me(lagu bryan adam)..aku dah terawal hantar email wish birthday untuk mu on 1st June yg lepas..walhal birthday mu 1st July...so sorry(lupa nak set kat henpun cap hayam)..delete je email tu..akan ku resend email yg sama on 1st July ok...

No comments: