Wednesday, January 13, 2010

KISAH HUJUNG MINGGU

Bila hujung minggu..macam ni la gaya nya...berebut2 pikir apa nak buat....sebagai seorg wanita bekerjaya cemerlang gemilang terbilang terkangkang..waktu weekend hanya waktu untuk tido atau pun waktu yg sesuai utk membina otot2 badan dengan mencuba resepi2 terbaru..jumpa lam buku utk ditiru...kalau tak menjadi tu belakang kes...
tapi kali ni tak de hati pulak buat aktiviti kurang pekdah kat umh tuh..aku rasa aku perlu tgk org minggu ni...jom ke.. tempat ni pemes 1 masa dulu..
tempatnya dah boleh tahan bersih dan pembangunan yg begitu pesat sekali...bangunan pencakar langitt selangit.. ada stage show...artis lom datang..
ramai org mandi manda (jaga kaki nanti kena geget boya)

ada ramai org berpiknik...dating lagi ramai....
kedai jual2 barang...itik ayam naga..macam2 ada..
play ground..utk budak bawah omo..tp bila malam utk budak atas omo...
tempat makan makan...
pic atas : tak dapat kenal pasti budak ni makan pesen zaman dinasti apa..
pantai yg tenang...ombak malu2 nak menghempas pantai..
ITU LAH PANTAI TANJUNG BIDARA....

11 comments:

♥cybermummy♥ said...

Pantai Tanjung Bidara membawa seribu kenangan pada aku . Masa aku pegi dulu aku pernah terperangkap dalam tandas . Pintu dia tak boleh buka . panik wooo time tu. Nasib baik lerr pakcik aku dengar aku dok meraung2 dalam tandas kalau tak mau sampai sekarang aku ada dalm tandas tu . kehhh!! kehh!! ( time aku pegi tu taun 90an ;D)

MY HEART said...

tu budak... di syaki adalah dari bukit so cara nak makan, duduk kena tinggi2...ahaks!!

suhaila-ab said...

cybermummy : bahya sungguh kejadian menimpa diri ko tuh...nasib baik la tak terkurung sampai sekarang..kalau tak ntah apa rupa gak nya yep (aku tgh gelak terguling ni bila aku bayangkan ko lam toilet tu sampai hari ni..)

suhaila-ab said...

my heart : ...budak tu spesis cina bukit la tuh..

Dee said...

style makan mcm cina jinjang..kalo melaka cam cina atas bukitlah tu..hahaha..

adiwarnatasya said...

Akak bestnyerr...rasa tak sabar nak pi sana;0
"First time tgk budak besar makan gitu...
Hehehhhh;kalau budak kecik tak pa laa juga...:)

mamai said...

lama sudah tak ker tanjung bidara tu

Hezesuze said...

ishh hampir terlupa ada tanjung bidara ni kan...bleh arr book 4 holiday t....eekekeke

MY HEART said...

sebab tu aku cakap dia dari bukit hik..hik..hik.. bermakno cino bukit!!

J@J@ / Bini The Rock said...

kah kah kahh...smpai menyangkung anak cina tu makan erk...tak senonoh punya budak!
tapi lazimnya cina2 mmg suka menyangkung ye tak??

eh! aku dah lama tak ke Tanjung Bidara nih...sbb aku lebih rajin g Pengkalan Balak.

nnt ada masa nak g tgk orang jugak la...

CintamaniszLite said...

dh lama akak tak mai sini. Last masa anak akak yg umur 9thn tu baru 3thn, hehe..

tq sebab kongsi gambar bg akak tgk, huhu..