Wednesday, April 25, 2012

MAKIN REMAJA SEMUANYA..

Salam...entry petang2 hari ni hanya la untuk mengucapkan Selamat Hari Lahir pada 3 stooges rakan sekerja aku ni..majlis sambutan hari lahir ni dibuat secara kecil2an dan mmg simple aje..maklum la masing2 dah 30 kali lebih dah duk sambut...yang sorang tu dah lebih 40 kali sambut..so tak perlu nak meriah2 tiup belon..tembak bunga api bagai..
Aku mewakili kawan2 lain ingin mengucapkan Selamat Lahir kepada En Ghaffar @ GM..Puan Azlina selaku  Engineering Data Moderator dan En Zairul selaku Data Engineer...semua ni org2 lama kat CTRMAC..kalau berenti salah sorang ni mahu lingkup company ni...Nauzubillahhh..

Vanilla Ice cream Cake hasil tangan Puan Aishan...sedap..sesapa nak tempah bleh pm aku..

Coklat Cake hasil kerja tangan En Azrul..lovely..yang ni pun kalau sesapa nak tempah bleh pm aku..beliau sediakan penghantaran ke rumah..

Bihoon Tomyam Campur...hasil rekaan aku..harap2 diaorg makan tak ada yg food poisoning...

Keropok Ikan Lazat berkrim air tangan Cik Asrar

Si muka berkilat hadap rezeki..

Birthday girl and bobois..remaja2 semuanya...

Tukang perabis makanan yang ada...

No comments: