Wednesday, April 4, 2012

CUCI MATA

Salam..selamat pagi semua..lately ni aku kurang pulak nak bermastautin kat page ni kan...bukan apa..mungkin kurang utk share story ni pasal aku kerap berpindah randah opis heheh...so malas..bila dah pc lain2 ni..tak de la nak tepek gambar lebih2..hehe..maklum la guna pc pinjam ngan company mmg macam ni..nak beli laptop,ipad dan sewaktu dengan nya tak mampooo...dan masa untuk mengadap bende2 ni selepas waktu kerja tu pun tak mengizinkan..biasa lah..selepas waktu kerja aku banyak menghabiskan masa untuk belai diri sendiri ni..wah giler kentang statement...tido mesti secukup waktu baby tido hehhe...tak bleh nak stay up lebih2..
Ok pepagi ni aku nak hidangkan makanan yang best2 ni...biar menggelupur cacing lam perut korang tgk..hehhe...


Double Black Pepper Lamb Chop with yummy Mushroom Sauce for aku!


Grilled Ostrich for Miss Pink Bun


Black Pepper Chicken & Lamb Chop with Mushroom Sauce for Mr Sam-seng Wonder


Gold Money Pocket for 3 fabulous eaters...


Ice Lemon Tea with Blue Lime Romantic juice..giler ahhh!!!


Selamat bersarapan dengan kuih koci je pagi ni...hehhehe...sarap pepagi ni yg light2 je..sebab nak "menjamah" lunch yang agak berat hari ni..wait aaaa...



Nota kaki makcik : Boboys makcik kat "bawah" sana kalau tgk blog makcik ni jgn telan air liur lagi, nanti kita gi makan ramai2 pulok ok...sabar2...nak tunggu makcik Non*h call dulu ok...

No comments: