Thursday, April 5, 2012

GIGEL...

Salam...selamat petang...kawan2 sihat semua?terima kasih kerana sudi singgah umah aku ni...ada habuk atas rak sikit2 tu ignore je la..cawan tak berbasuh..atas meja tu ada tisu, kertas tak buang..biasa la umah tak de maid mmg macam ni...dulu ada maid thailand-golok punya...24 jam umah aku bersih je..abuk jarang singgah...sebelum kul 8 dah kemas...kul 10 kemas lagi..kul 1pm kemas lagi...kul 4 ptg kemas lagi..malam pun kemas umah siap2..huh sentiasa tepat berita n updated...tp sekarang ni maid aku dah berenti keje..dah balik kampung, katanya nak kawin ngan abg angkat nya, si panjat pokok kelapa itew..2 bulan lepas aku dapat berita dia kerja kat Hotel Lee Garden Plaza Hatyai jadi tukang urut propesenel...dengar citer x-maid aku dah kena bom..entah apa nasibnya..heheh...nak cari maid baru pulak la...kalau boleh nak cari orang Uganda. Buat masa skang kalau ada abuk ke sarang labah2..semak samun...mintak maap je la..


Aku tak sabar nak balik kerja hari ni...nak pegi check stock kat Jusco...banyak stok beku tu..aku nak gi cairkan karang...cairkan mata aku la..hehe...gi exercise kat Jusco jap..harap2 berpeluh la tgk harga barang intipan aku kali ni...jangan aku terus test angkat berat pulak..memetir kementerian kewangan nanti...




Semoga aku tak buat aksi begini petang nanti...kena istighfar banyak2 sebelum masuk pintu jusco nanti...doakan kejayaan aku melawan bisikan2 syaiton yg direjam..



Nota kaki makcik : saat ni jari jemari aku yg runcing bak Rocky2 ni menggeletar je..apa makna tuh..

No comments: