Saturday, August 14, 2010

BERARAK KELABU GELAP


Hari ni langit di melaka ni mendung aje..dari pagi sampai saat aku tekan2 kat keybod ni...semlm dah terjadi tragedi berdarah di Jasin...smlm mmg seram kalau tgk keadaan langit...hitam pekat...Takziah kepada keluarga yg terlibat...seram jugak kalau nak gi tempat2 terbuka camtu kalau kedaan langit cam gitu..aku doa semoga perkara2 buruk itu tak berlaku lagi.......

Tahun lepas aku berpeluang berniaga full time dibazaar ramadhan genap 30 hari..so tahun ni aku berehat aje...bukan apa..penat tu....dan banyak "perkara" yang terlepas sepanjang bulan puasa..nasib baik nyawa masih dibadan pd thn ni...dapat dilakukan perkara yg tak sempat dibuat pd thn lepas....bila tgk berita kat Jasin tu..sedih jugak..kalau la aku pun berniaga kat sana....huh...mesti putih mata gak...dah la kerugian ada pulak kematian...ujian Allah pada hambaNya...kena kuat menghadapi...

5 comments:

~~ciklinn~~ said...

takziah pd keluarga... selmt berposa na...

Hezesuze said...

ishh takot beb...baru baca paper rini...mesti ribut kencang kan...smpai melibatkan nyawa lagik...aduaaii

takziah aku ucapkan pada keluarga yg terkorban

SyimaSyaz said...

takziah kepada mangsa...
dah tgk video ribut tu mcm puting beliung pun ada..masyaallah

zino said...

takziah kepada keluarga mangsa.. setiap kejadian ada pengajaran utk kita ambil iktibar..

ALoNa Cintamaniszlite said...

semuanya sudah takdir..
gerun gak ek tgk kejadian tu dlm buletin utama @ youtube tu..hmm