Wednesday, February 27, 2013

RINDU BERTAMU DI ABU DHABI

Selamat Petang!!!...Hari ni aku cuti..tak kelije lo...walaupun tak keje tapi busy je dari pagi tadi sampai petang..pagi ada appointment dengan bank..tengahari kat hospital pulak..petang gi sopink bahan mentah lauk pauk sikit..nanti entry malam ni aku tepekkan sikit apa aku masak tadi..
Skang aku dah siap mandi tepek bedak sume., get ready nak hadap tv nak tengok RBDAD pulak...amik ko, sapa tak tahu nasib ler...best jugak kalau hari2 macam ni.hahaha..
 
ok, nak amik mood RBDAD skit..
Ni pehal ciom pokwe org dikhalayak umum ni..heheh...sian kat nenek...uwaaa...bila la producer pilem/derama nak ofer aku berlakon watak nenek macam ni..tapi harus la ada adegan sedey medey macam ni..
Kalau dalam RBDAD skrip masa scene ni :
Nenek : pidaus kena buktikan semua ini pitnah...huhuuuuwaaa...(sambil ciom dahi pokwe ku)
Pidaus : nek...huhuhu...nek doakan pidaus nek...
 
TAPI kalau AKU dapat watak nenek tu :
Nenek(aku ler) : pidaus sayang buah hati intan payung nenek, sayang kena buktikan semua ini pitnah sayang..nenek sangat sayangkan pidaus sepenuh hati nenek..uuwaaaaa....tuhan tolong, lembutkan hati dia...untuk terimaku seadanya...(dalam sendu aku nanges..sambil ciom dahu..pipi..dagu..ulang 3 kali)
 
Pidaus : nek..pidaus pun sama macam nenek..pidaus nak sedey macam ni tiap2 hari..huhu..agugugu...
CUT!!!
Nape pulak cut nih!!!penat nanges!!-pengarah cakap ...Ulang balik..pahrin tak leh nanges cakap agugugu !!
 
Nenek --> YAHOOO!!!!
 
 

 HAPPY ENDING...dah!