Tuesday, May 22, 2012

PARIS-LAWATAN MUHIBBAH EIFFEL TOWER

Salam..menu aku hari ni..mee goreng singgit + kopok lekor = lovely..(mampoo?) kalau dapat duk kat tepi Pantai Chendering time ni alangkah bahagia..hehe..sambil makan nasik + kuah singgang + ikan goreng + budu = bahagia + kulit hitam belang-belang..

Sape lagi tegak..aku ke tiang byk2 kat belakang tu?




Cameraman ni mesti mata rabun..ataupun memang keadaan situ yang nak gelap..ataupun memang camera aku cap ayam utan..






Today happy pasal ada orang ajak gi tengok dunia lain lagi...ish tak penat ke kaki nak jalan2 tak berenti ni..aku bleh training start hari ni..jalan 10km sehari kat hutan Ayer Keroh sana...yuhuuu...bleh gak kurangkan lemak sana sini aku ni...hehehhe...Miss S kalau baca pasti jeles dan buruk sangka ni..khas untuk Miss S-jangan jeles2 nanti diri sendiri yang merana..pesanan penaja ni kalau ada rezeki dan jodoh tak kemana..kita hanya merancang namun Allah yang menentukan segalanya...oleh itu beringat la..bersyukur apa yang kita ada sekarang wahai teman...jangan selalu berprasangka nanti cepat dapat penyakit hati..Miss S nanti weekend ni kita jalan2 ok...huhuhu...