Tuesday, May 29, 2012

MAKAN - MUARA SG DUYUNG

Salam..kita stop jap tajuk2 luar mesia..saje je bagi rest kat orang yang suke sgt sentap(Miss S hari ni aku citer hal lain tau!)..ok aku citer pasal makan2 lagi..

Hari2 duk sorang2 dalam opis yang besar ni boleh buat aku nak pitam..mula ngan ngantuk dulu pastu pinsan...bila dah terjatuh kat lantai,bila bos masuk pandai2 la berlakon..hehe..tak de la..tak de la aku nak buat gitu..
Ok...beberapa malam yang lepas aku and the gang pegi makan ikan bako kat muara sungai duyung..kat sini tak la walla sangat...so so je..

Aku dan nasik2 lemak ku (lain macam je)...
Tersengih tunggu orang lain datang...lambat macam siput..takan mekap lelebih kut..
Tunggu punya pasal air 1 jag bleh abih..dah kenyang air ni..canner nak makan??

Mamat2 ni apasal masuk lam blog aku ni...syoh syoh!!

Mamat baju kuning tu bleh ok..Hallo Alex..Sue,können wir einen termin heute abend?hehe..Alex ko ambik gambar aku curik2 ekh...tampa kang..lepas makan ni kita dating bleh la amik gamba byk mana pun..cover2 ler sikit..bebudak sebelah tu bukan bleh tahu hal kita...nanti heboh plak dalam sokkabar berita minggu..

Nasi lemak yang sambal nya pedas nak mampos..
Muka dah kenyang...Alhamdullillah...
Susah kalau makan ngan puak2 jantan..aku tak pat makan banyak..lauk2 best tak sampai kat aku..nasib baik Alex prihatin..makan sikit je..bleh aku makan lebih2 bahagian dia tak makan..Alex sok kita gi makan kat lain plak yep...muaahhh!!!
Aip mamat baju kuning nih!..tgk gambar aje..jgn baca mesej aku!!!hahahhaha...huh manusia2 rakus sebelah sana tak pandang kiri kanan!!
Ko apa hal bebudak?

Nota kaki aku : 2 minggu ni agak meletihkan..sudah 6 hari kena kerah tenaga dengan OHM Gym trainer yang tak berbayar dan tabah itu..hehehe...trainer dengar aku pegi makan2 ni terus geleng kepala..tapi ok la kan..aku cover balik apa...sabar la...nanti I belanja U makan kat Seoul Garden ok...kat situ main rebus2 je..tunggu la I dapat duit terpijak ni nanti..jangan lupa Fat Burner U yang success tu dah ler...