Monday, March 8, 2010

JENAYAH SEKS DIMANA2

Salam...hari ni aku melangkah pegi keje dengan kepala tak berserabut...tenang aje...sampai ditempat keje..oleh sebab masih awal..sempat juga aku membaca kisah2 isu semasa di mesia melalui internet...

Kisah 1 :
Kes safiah yg kena bunuh dengan bopren mak dia tuh....masih lagi org duk bercerita...sedih aku membacanya

Kisah 2 :
Kes budak lelaki India yg namanya aku lupa lak...mati jugak kena bunuh ngan laki pengasuhnya...sedih aku membacanya..

Kisah 3 ;
Kes surirumah yg kena rogol ngan 8 perompak..laki dia kena ikat...kejadian di JB..sedih dan seram aku membacanya..

Kisah 4 ;
Kes baru berlaku budak perempuan 8 thn dirogol oleh sepupunya yg berumur 11 dan 12 thn selepas diaorg tengok video lucah...sedih aku membacanya..

Kisah 5 ;
Kes ibu tak mengaku anak berumur 6 thn disbbkan takut rahsianya sebagai isteri org terbongkar...perempuan tu mempunyai ramai teman lelaki dan bekerja di pusat urutan refleksologi..risau aku membacanya..takut anak itu jadi seperti safiah..

Kisah 6 :
Pelatih jururawat terjun dari tingkap hotel separuh bogel..lari dari pencegah maksiat...seram aku membacanya..

Kisah 7 :
Kisah ibu yg mencari anak perempuannya yg berumur 11 thn yg hilang beberapa hari dibawa oleh suaminya utk dikahwinkan dengan lelaki berusia 42 thn...ikut sunnah nabi katanya...pening kepala aku membacanya...

Kisah 8 :
Kisah yg masih dibualkan berkenaan seorg ustazah yg telah bersuami telah terlanjur beberapakali dengan boprennya..sehinggala dicekup....tarik nafas panjang aku membacanya...

Kisah yg ke 9 : Tetiba aku berhenti membaca sebab kisah2 begini yg boleh menyebabkan produktiviti keje aku DOWN hari ni!!!

11 comments:

♥cybermummy♥ said...

Ini lah kisah2 untuk tatapan umat-umat islam akhir zaman . Semakin dunia bertambah modern dan canggih semakin pula perangai manusia menjadi seperti zaman tak bertamadun T_T
Semoga kisah2 bergini tak terjadi dalam keluarga kita . Amin

endiem said...

semuanya -ve. tak de berita +ve

suhaila-ab said...

SEBAB TU AKU SKANG TAK SUKA BACA SURAT KABO...

iedadadida's said...

tu lah tuh kak sue sama lah kiter ..seghiau dibuat nyer..

Hezesuze said...

hahaha....tp mmg sedey dengar berita2 skrg nie...

rogol + terlanjur + buang bb + pembunuhan dan macam2 lagik arr...

ibu_arifa said...

semakin banyak cerita yg menyeramkan kita sekarang.. adakah dunia smkin ganas!

Syima Boyd said...

aku suka lagi baca suratkhabar...
jadikan pengajaran dan peringatan utk diri sendiri

TokNabe said...

KAt surat kabor mcm2 berita ada.. tapi tang tu berita yg paling banyak.

Takut sbb kita pun manusia.

RMY-Abelitokjoro said...

salam sue.. baso dio dah... dunia akhir zaman ni.. macam-macam boleh jadi.. dalam sifat binatang takdok sifat manusia.. dalam sifat manusia ada sifat binatang... sakat tu jah abeli ngaji.. nak tau lebih lagi gak tanya tok nabe...

Dee said...

mcm2 dunia ni skrg kan?

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室