Thursday, March 11, 2010

GEGAR

KUALA LUMPUR 11 Mac — Gegaran lemah mungkin dirasai di sekitar Tasik Kenyir apabila satu gempa bumi lemah berukuran 2.6 pada skala Richter berlaku pada pukul 11.10 malam tadi.
Jabatan Meteorologi dalam satu kenyataan berkata gempa bumi itu berpusat di 43 kilometer barat daya Kuala Terengganu dan 22 kilometer barat Kuala Berang, Terengganu.
"Terdapat kemungkinan gegaran lemah dirasai di sekitar Tasik Kenyir,” kata kenyataan itu.
Kredit to Surat Kabo..

Ciaow- Ada naga ke? macam citer org dolu2 bergossip dlm tasik kenyir ada naga...kuang kuang kuang...kalau la empangan tu pecah..maka umh aku akan jadi kelong tempat org memancing kekdahnya....makanya skang aku kena kumpul duit nak beli bot henjen 400hp...keh keh keh...

11 comments:

NaqeebLukhman said...

ada raksasa... betul tu
hari tu dah runtuh stadium...
hmmmmmmmm tak heran kalu empangan pecah hahahahaa...

TokNabe said...

Banyak benda bergegar kat trengganu ye sekarang ni....

jangan sampai runtuh apa2 lagi ler.

|| NaFiRaa || said...

ye ke nih??? x baca paper lagi!!

Dee said...

ko rasa ke gegarnya tu su?

Hezesuze said...

weiii jom pegi pulau perhentian or redang...jom arrr wa xde teman arr...hiks!

suhaila-ab said...

dee : aku kat melaka...gegar lain...

ALoNa [CintamaniszLite] said...

hmmm..mmg byk dh tempat gegar2 kat m;sia ni.
Ari tu kecoh gegar kat area bukit tinggi dan janda baik, pahang...
tu gegar bukit..

yg ni gegar tasek ni...uii..

hajarus said...

harap2 dijauhkan la dr benda2 yang xelok...

mamai said...

oh malaysia masih lagi di luar kawasan gempa bumi

Syima Boyd said...

mane ade raksaksa...aku berenang..erk... canoe dulu elok je...

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇