Thursday, December 29, 2011

HAKAK NAK SEDUT BOLEH?

Salam..selamat tengahari..aku dah selamat mengisi tali perut..korang dah?...hehhe..hari ni menu ganas sikit...nasi putih + sambal udang petai melambak + sayur togey + paru goreng...perrrgghhh...hehhe sodapp..(maklum la pose dari pagi td..hehe)
Sempena kat tempat cari makan aku ni ada buat "Environment, Health and Safety Campaign 2011" aku selamat mendermakan sedikit darah dari bodi aku ni ke pihak hospital..suka ati diaorang la nak buat apa ngan darah aku tu...
Dan hari ni pulak aku berpeluang-dengan izin tuan2 punya badan(maklum la tuan punya badan sume separuh vogel..heheh..bukan ambik kesempatan tau..) untuk menyaksikan sendiri live in person orang melakukan bekam...ngeri doww..terdapat 4 orang yang "terjebak" utk buat bekam ni..so aku ni yang berhajat nak buat jugak bekam ni tapi bukan hari ni la...esok2 lusa2..thn2 depan la...dapat lihat dr awal proses hingga akhir...tahniah kepada bro2 setempat kerja aku ni yang berani dan berhati waja yang sanggup berjam2 menahan pedih tujukan jarum halus..menahan kebas akibat sedutan tu...menahan sejuk dalam ekon sebab tak pakai baju heheheh...gambar kat bawah tu aku kopi pes kat google jek...takan nak letak gamba bebudak ni pulak hahahha....sensored!..akhirnya aku buat keputusan...aku TAK nak buat...hahahhahah...

Semalam gi dating ngan abg Tom...sape2 tak kenal..tgk la bawah...abg Tom walaupun dah tua tp mengagumkan gak..huhuhu...walllaaa...slot abg Tom panjat dinding Burj tak menahan!!!
Nota kaki makcik : Gambar atas tu..abg Tom tgh tunggu nak wat bekam ngan kak Faizah gak tuh!!kalau kak Faizah bz...aku boleh tolong buatkan utk abg tom..seram pun seram lah!!!!

No comments: