Thursday, August 2, 2012

THAILAND - CHIANG MAI

Aman sikit rasanya pejuang2 iraq kat luar sana dah tido..nasib baik aku tak call polis..tetiba je polis peronda lalu td..pandai pulak diaorg senyap..agaknya dia dah tahu dah time polis peronda nak meronda..huhu..kalau kena tangkap tadi kan best..baru la aman sampai habis ramadhan..
KIta pusing2 bandar diraja Chiang Mai ni dulu sebelom kita tido yep..

 Kota lama - lupa dah nama area ni - tetiba malas nak gugel..

 Kota lama ni ada disekeliling bandar CM ini..

 Dan juga dikelilingi oleh terusan...pemandangan nya amat menarik dan cantik..bersih jugak!

 Kalau anda ke thailand ni..jangan muak tgk gambar pakcik yang dekat pintu gerbang tu...serata ceruk ada aje gambar pakcik tu..dia dah tua tp rakyat thailand tampal gambar dia time muda2 je...hik hik hik
Suka beno snap menatang merah ni..naik dok setahrang!ooppss speaking plok..

 Dah nama pun thailand..pastinya tokong ada sana sini..tika ni kami menghala kekawasan bertanah tinggi...sejuk sikit..

Stop kejap nak tengok suasana..akak dalam van tu jual khinzir ball..ho ho ho

 Dapat lihat selruh bandar CM dari sini..



Jam menunjukkan pukul 12 tghr masa gambar ni diambil..panas terik..yang nyata aku belum lagi mandi masa ni...tapi wangi lagi...hahhaha...to be continue.

Seperti biasa la..dah tgh2 malam ni mata belum nak lelap...setiap malam tido hanya 3-4 jam..ada kawan2 cakap.."canner ko nak tido..ngadap fb je"...mana ada aku hadap fb..aku bukak sekali dua je..tu pun tak lebih dr 5 min..biasanya depan pc ni aku layan online movie je..habis 1 movie baru aku bukak fb..bukak blog..blog walking..youtube..then tutup..tido..biasanya cecah 2am jugak..apapun selamat pagi semua...aku tido dulu..bye..