Wednesday, August 1, 2012

THAILAND - CHIANG MAI

Salam..pasti ramai dah yang tido waktu ni kan..esokkan nak bangun pagi..aku?tak rasa nak tido pun lagi..lepas tengok Keluarga Iskandar tadi..terus keras je mata aku..


Jom jalan2 ngan aku dulu..ok ni travel aku pada bulan lepas..sekembali dari France aku ada tugasan lain yang perlu dijalankan..kita terbang ke utara Thailand pulak..destinasi pertama adalah Chiang Mai..sawadikappp..


Perjalanan dari KUL LCCT ke Chiang Mai airport lebih kurang 2 jam 45 minit..sempat jugak aku terlelap dan mimpi berada di Hong Kong...maklum la dari Melaka jam 3.30am..sampai ke LCCT dalam 5 lebih..mana tak letih cik kiah..


Sesampai aje langit dah terang benderang..


Airport ni tak la busy sangat..orang pun tak ramai..


Cuaca agak panas..macam KL jugak..abaikan gambar tegak aku kat atas..



Aku tunggu teksi yang telah dibooking...hajat nak naik tuk tuk aje..tapi tak pe..nanti aku naik jugak..


Akhirnya sampai jugak teksi..hai ahmad..muka aku sah2 baru bangun tido..gosok gigi pun belum..apatah lagi mandi..

To be continue sbb hati aku dah panas ni..internet macam pun***..tido dulu..esok2 sambung ok!!

No comments: