Monday, July 30, 2012

PASIF

Salam semua...oleh sebab lama tak menjenguk rumah ni..sebelum aku menceceh,mungkin sebelum ni tak sempat nak wish, aku nak ucapkan Selamat Berpuasa kepada semua yang sudi datang ke rumah aku ni...blog ni masih active cuma aku aje yang pasif..hehe..tengah banyak dugaan ni..betambah lagi sekarang ni bulan Ramadhan so waktu malam agak busy..siang hari lagi la, tgh2 malam aku nak tido pulak...maklum la pagi2 sepe'i nak bangun lagi..so untuk tidak jadikan diri aku ni terlalu busy dan letih..aku kena la berehat lebih awal..so secara tak langsung blog aku ni pun sunyi sepi..huhu...
Itu alasan utama aku la kenapa blog aku sepi...alasan lain..aku masih tak sihat untuk menghadap pc lama2..shoulder pain makin menjadi2..kat rumah pulak meja pc agak kurang ergonomik..perlu ditukarkan meja pc dan kerusi diruang opis rumah aku tu..so bila badan tak sihat maka semua idea terbantut dan kadang tak de langsung..
Alasan ketiga..terlalu banyak cerita nak dipaparkan tapi tak tahu mana nak mula...heheh..boleh gitewww?


Selamat Berbuka semua petang nanti...