Tuesday, November 29, 2011

KECEWA...

Assalamualaikum...rindu nak bersembang kat sini..lama tak duk umah ni kan..nasib baik tak sampai sebulan..hehehe...bermula dengan kesihatan yang kurang mengizinkan nak menulis menaip dan sebagainya..aku mengalami sakit sendi n saraf-bukan saraf dikepala ok- di area leher hingga ke hujung jari tgn kanan..gara2 tak menjaga ergonomic semasa bekerja dan menjalankan apa2 aktiviti lasak..lasak?emm...doktor menasihatkan aku supaya aku tidak lagi meneruskan hobi aku nan satu ni...Tapi kalau setakat berlari tiada masalah...so aku harus melupakan aktiviti2 mengangkat atau menggalas mende2 berat buat sementara waktu..maka musnah la harapan aku nak menawan Mt Kinabalu buat kesekian kali nya pada Mei 2012..seddey!!kecewa mokcik!! lepas ni kena cari hobi baru nampaknya..mendaki busut...tak yah galas beg berat...tak la lasak sangat kan..huhuhuhu...

No comments: