Friday, June 11, 2010

BUNGA HATI

Salam semua...
Mesti dah lama korang tak datang rumah aku kan...ye la aku sendiri tak de kat umh macamana korang nak bercengkerama kat sini...aku pegi mana? aku pergi bertapa la apa lagi..nak tambah power...

Musim bunga kat umh aku ketika ini...hati berbunga jugak nih....
Walaupun aku lama tak jenguk korang..korang jgn bakar ataupun lahar blog aku camni tau...blog aku masih berfungsi...cuma ia bergerak perlahan aje....
nanti sambung balik...Jin Mata 1 datang!!!Larikk!!!

SEBELUM TU NAK BAGI TEKA TEKUK...BYK2 IKAN..IKAN APA PALING2 BESAR??



6 comments:

endiem said...

oh dah lama tak updat ..hampir lupa..

Hezesuze said...

ikan jos...haha

SyimaSyaz said...

ikan ape ntah....teka teki fav syazwan gak ni...

Ayin jemin said...

kak suhaila ab!
hehehe
lma x update..rindu uda..:)

zino said...

ikan buntal hehe

hajarus said...

windu same akak... ehehehe...