Saturday, August 31, 2013

BUKAK PINTU

As-salam!!!! Jumpa juga akhirnya aku jalan pulang...hahaha...jalan pulang kemana?..jalan pulang update umah sendiri ni..last entry bulan June..hurrmmm..lama betul mendap..boleh plak hari ni timbul..sebab kenapa lama mendap tu aku malas nak citer..lagi pun bukan hot sangat pun citer nyer..huhuhu...selama hampir 3 bulan mendap ni macam2 perkara aku buat ni..bahan banyak tp tak termampoo nak tepek..
3 bulan berlalu tak de ucapan Selamat Berpuasa...Selamat Hari Raya..tp pada kawan2 yg di FB ada aku wish cuma disini aku tak sempat..tapi sempat lagi nak buat ucapan hari raya ni kan...Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin..kalau ada la ek..manala tau sepanjang aku duk menulis disini ada yang terkecik ati..termakan hati..tersentap bagai..aku tak sengaja..lagi pun semua yang tertulis disini untuk tatapan, kenangan dan pengajaran untuk diri aku je..kepada yang mengunjung, nak terima atau tidak suka ati la..terima kasih aje aku boleh ucapkan kerana korang sudi duk klik2 kat umah aku ni..(walaupun byk sawang)..walaupun tak ramai follower(sbb aku x rajin blogwalking-umah sendiri pun jarang bukak) tapi page view aku rasa tak lama lagi bleh cecah 100k..terimakasih lagi sekali..
(tepek gambo hari raya yang letih duk kacau air je keje aku)
 

 
So hari ni, Hari Merdeka..selamat Hari merdeka kepada aku dan semua..
 
Nanti sambung citer lagi..nak gi jemo baju jap..