Monday, February 25, 2013

LEE KWANG SOO-RUNNING MAN


Haaaa...ni signage apa pulok nih!!! Aku tgh marathon Running Man(RM) nih..ketepi-ketepi!!!hehe..apa sesiapa disini minat Running Man?....jom join aku!!!! aku ni kategori peminat setia Running Man..tiap2 hari mesti 1 episod aku tengok...bukan apa untuk ceriakan hari aku..kekadang balik kerja dengan keadaan tension..sampai umah tgk RM 1 episod dah boleh tergolek-golek gelak..hidup kembali ceria..yeay!!
Ini lah dia orang2 yang buat aku selalu tergelak..kekadang jiran aku tanya aku "wey sue you ok ke tak?" bukan apa..dia dengar aku gelak bagaikan tak ingat dunia...setakat ni dari episod pertama sampai la sekarang 130 episod yang aku tgk..tak pernah lagi aku tak gelak..giler kelako...bol;eh semput dibuatnya.

Favorite aku dlm RM ni ada LEE KWANG SOO...yang bercermin mata itam belang rimau ni..tengok muka aje dah boleh buat aku gelak..kalau dia tak ada dalam RM,aku rasa tak ceria kehilangan..hahah..bagi aku dia tak perlu cakap banyak untuk buat lawak..hanya buat muka weirdo dia aje dah cukup...tapi yang lain2 tu best jugak..

Kekadang tgk muka dia kesian pulak..selalu kena buli..tapi dalam keadaan naif dia suka kenakan orang!! i like!!!..kebanyakkan team RM lain tak nak duk 1 kumpulan dengan dia,disebabkan kesengalan dia yang tahap cipan tu la..dan dia jugak seorang yang lemah..bila kalah dia selalu kena belasah @ bantai..
 
Kadang2 dia macam terencat spastik pun ada..oleh kerana dia paling tinggi dalam ramai2 tu..maka dia lah paling fail kalau main nyorok2...kalau nyorok bawah meja pasti kaki terjulur keluar..bila kena tangkap, dia boleh tanya.."apa salah aku?"....

Kalau tgk muka dia memang la tak hensem mcm k-pop lain...dia memang weird-o

Tapi ni ok tak??hehehhhhh...kwang sooo kadang2 ko ni hensem jugak...mata aku memang jarang salah!!
 
huhu...boley tahan!! selain dari Running Man..boleh tgk jugak dia di Good Sunday..dan di jugak seorang actor..ada beberapa filem dan drama yang dia berlakon..dan dia jugak seorang model!!
ok off dulu nak tido!! harap2 tak mimpi kwang soo..ngeri!