Wednesday, March 11, 2009

GATHERING PART2

Date : 8hb Mac 2009 (HARI KEDUA) - 7am
Venue : Ulu Bendul Kuala Pilah Negeri 9.
Bil Org : 32 horang
Tujuan : Suka suka ilang tensen...
Organizer : Org Kami jugak..
Sponsor : Poket Kami Sendiri...

Pagi2 lagi pkul 7am aku dah tak sabar nak berendam dalam air sungai tu..celik mata selepas bermimpi aku dah terbayang air sungai..bukan apa sebab smlm tak sempat nak berendam...tp sayangnya pagi tu aku cuma pegi survey tapak berendam dulu..sbb pagi ni masih ada games yg perlu dilaksanakan...tak boley basah lagi...sabo je la..so aku round la sorg diri..lokasi masa tu sunyi sepi tak de sesiapa lagi..mungkin sume org masih tido...sebab pagi tu sejuk tahap gaban mental...
Aku hanya cecah kaki sikit2 aje.. tapi suar aku selepas itu basah sekerat...ok lagi lom basah 1 badan...


Kabus penyebab utama org payah nak bangun tido..


Semut pun dah start cari makan...

Ciaow..

No comments: